Hos Josefine

Japansk Selv-Lifting

Lær at give dig selv et naturligt ansigtsløft på ca 15 minutter

Japansk selv-lifting er et  mini-kursus, der varer ca 1-1½ time, hvor du lærer at udføre 11 japanske lifting trin på dig selv samt en ansigtslymfedrænage teknik.

Metoden er inspireret af japanske skønhedsteknikker til vedligeholdelse og foryngelse af ansigtet, og er udviklet af Lone Sørensen.

Metoden hjælper til at modvirke hævelser i ansigtet, opstramme slap hud, afspænde og tone ansigtsmuskler, forebygge og modvirker rynker og forbedre cirkulationen i ansigtet.

Japansk selv-lifting fremmer velvære og giver ny energi og glød til ansigtet.

Selv-liftingen afsluttes med afkøling af ansigtet med fx himalaya saltkugler eller hvad du foretrækker at køle ansigtet med efterfølgende

I forbindelse med dit selv-lifting mini-kursus har du mulighed for at prøve hvor lækkert det er, at få kølet ansigtet efterfølgende med saltkugler. 

Du får desuden et meget brugervenligt undervisningsmateriale med hjem med letforståelige tegninger og fotos, så det er let at komme igang med og huske japansk selv-lifting – også hvis du ikke har lavet det i en længere periode.

japansk-selv-lifting

Japansk selv-lifting er for dig:

  • Som ikke har tid eller mulighed for et japansk lifting forløb
  • Som ønsker en dybdegående teknik til vedligeholdelse af dine resultater fra et japansk lifting forløb
  • Som ønsker en skøn rutine derhjemme på ca 15 min der både giver velvære og modvirker aldringen af ansigtet.
  • Der ønsker bedre blod-og lymfecirkulation i ansigtet, med mindre hævelse til følge
  • Som ønsker at opstramme og udglatte huden på naturlig vis
  • Som ønsker en givende selv-tid der får dig ind i kroppen og hjælper til at lade tankerne flyve imens.

OBS! Mini-kurset i japansk selv-lifting er udelukkende til privat brug. Er du terapeut og ønsker du selv at lære dine klienter selv-lifting, kan du lære metoden på Lone Sørensens Japansk Lifting uddannelse. Se mere på hjemmesiderne:

http://www.original-japansk-lifting.dk/  og https://www.facialreflexologyschool.com/

1:1 kursus eller mini-guppe-kursus

Japansk selv-lifting kan foregå som 1:1 undervisning eller du kan komme med 1 eller 2 veninder til et mini-gruppe-kursus. Pga begrænset plads i behandlerrummet er der lige nu et loft på 3 personer ad gangen udover mig selv.

Du sparer penge, hvis I er en mini-gruppe. Dette aftales på forhånd, så jeg kan gøre klar og printe undervisningsmaterialet til jer alle. Er du interesseret i et at blive undervist med andre så kontakt mig på telefon/SMS eller mail. Eller skriv i bookingen, om I er 2 eller 3 personer.

Hvor foregår selv-lifting kurset?

Kurset foregår i mit behandlerrum i Farum. Både når kurset er 1:1. Og når det er en mini-gruppe på 2-3 personer. 

Japansk selv-lifting mini-kursus kan dog også foregå online LIVE efter aftale. Kontakt mig for at høre / aftale nærmere.

Japansk selv-lifting mini-kursus intro pris

15% – 65% rabat på selv-lifting mini-kurset, hvis du først har købt af et japansk lifting forløb! Læs mere nedenfor!

Intropris på japansk selv-lifting mini-kursus fra april 2022 t.o.m. juni 2022

Fra 1. juli er priserne: 750 kr for 1:1 mini kursus og 450 kr for gruppe-mini-kursus

Der er også mulighed for at lære japansk selv-lifting online LIVE. Kontakt mig for at høre mere

Store rabatter på japansk selv-lifting mini-kurset ved køb af forløb:

Har du købt et japansk lifting forløb 10 x 75 min gives hele 65% rabat, når du køber japansk-selv-lifting minikurset,  inden for ½ år efter din sidste behandling på dit klippekort.

Har du købt et japansk lifting forløb 10 x 1 time gives hele 50% rabat, når du køber japansk-selv-lifting minikurset,  inden for ½ år efter din sidste behandling på dit klippekort.

Har du købt et japansk lifting forløb 5 x 1 time gives 15% rabat, når du køber japansk-selv-lifting minikurset,  inden for ½ år efter din sidste behandling på dit klippekort.

Du kan læse mere om japansk lifting forløb ved at klikke her

japansk-selv-lifting
japansk-selv-lifting
japansk-selv-lifting

Hvor ofte skal man udføre japansk selv-lifting?

Det afhænger af hvad dit formål med liftingen er; om du går efter at forebygge aldringstegn i ansigtet eller at vedligeholde eksisterende resultater. Eller skabe nye forbedringer. Udfører du liftingen 1-2 gange om ugen er det forebyggelse og vedligeholdelse, mens daglig lifting eller lifting hver anden dag kan skabe forbedringer og nye resultater. Især hvis du evt kombinere det med en forkortet udgave et par minutter om dagen på dit fokusområde, de dage du ikke laver den fulde lifting.

Og så afhænger det af dit udgangspunkt, det du har med dig og det liv du lever: Om du er udsat for mange bekymringer, stress, søvnmangel eller har været igennem sygdom, der alt sammen kan sætte  sine spor i ansigtet.

Kosten har også stor betydning for hudens elasticitet og øjnenes klarhed. Leverens arbejde med at udrense toksiner og danne de stoffer vi har brug for for en sund og ungdommelig hud er meget påvirket af den kost vi spiser. Kosten påvirker lymfe-og leverrelaterede symptomer som fx hævelser, manglende elasticitet i hud, tør hud, rynkedannelsen og andre hudproblemer. Især frugt modvirker aldringen med masser af antioxidanter, vitaminer, hydrering og andet godt for din hud og lever. Og grøntsager, bitre urter m.m. støtter også leveren og dermed også huden og lymfe-cirkulationen i ansigtet m.m.

Med andre ord er der mange faktorer som kan påvirke vores ansigt både i den ene og i den anden retning, og dermed også hvor meget selv-lifting der skal til i forhold til at gøre den forskel, man ønsker. Hvis du ikke synes, du får tilstrækkelig resultat med din selv-lifting, kan du jo altid prøve at lave selv-liftingen dagligt og se, hvilken forskel det gør. Og tage før og efter billeder. Nogle gange bemærker ens omgivelser forskellen, før man selv kan se den. Og billeder kan ofte også vise en forskel, før man selv bemærker den i spejlet.

Følg Hos Josefine på Facebook

Luk menu